Nejčastější dotazy

Lze zboží vrátit nebo reklamovat?

  • Ano, bez udání důvodu máte možnost zboží vrátit, a to do 14 dnů od jeho převzetí. Zboží musí být nepoškozené a nerozbalené.
  • Není něco v pořádku? Uděláme vše, aby se situace vyřešila k vaší spokojenosti. 
  • Jak při vrácení zboží či při reklamaci postupovat se dočtete zde.

Jak uplatním slevový kupón?

  • Po objednání si přejděte do nákupního košíku a hned v 1. kroku opište heslo ze slevového kupónu do políčka pro "Slevy a doplňky" 
  • Pole "Slevy a doplňky" se nachází hned pod seznamem zboží ve vašem košíku v kroku č. 1 Nákupní košík.
  • Po opsání hesla potvrďte zmáčknutím tlačítka "Přidat."

Mohu získat slevu na nákup?

  • ano, můžete. Pořádáme slevové akce. Tyto slevy nepropásnete, když se přihlásíte k odběru našeho newsletteru. V něm se dozvíte nejen zajímavosti ze světa čokolád, ale také o možnosti slev (nejčastěji formou zveřejnění časově omezeného slevového kódu).
  • Pokud si chcete pohlídat, jestli bude zlevněno konkrétní zboží, můžete zaúkolovat hlídacího psa, dostupného ikonou z každého produktu. Hlídací pes vám na požádání zašle e-mail, pokud zboží bude v akci nebo cena klesne pod vámi zvolenou výši (můžete zakliknout oba parametry).
  • Pokud jste firemní zákazník, můžete využít náš velkoobchod.

 Mohu si zboží vyzvednout osobně?

  • ano, pro zboží si můžete přijet do našeho skladu v Praze - Horních Počernicích.
  • V tomto případě zadejte v košíku ve způsobu dopravy možnost "Osobní odběr".
  • Vyčkejte na příchod e-mailu, abyste se ujistili, že je pro vás balíček připraven a získali heslo pro jeho vyzvednutí.
  • Kontakt na náš sklad je: ELMS service s.r.o., Budova B6, Ve žlíbku 1800/77, Praha 9 - Horní Počernice. Telefon: 724 546 526 (zákaznicka podpora skladu), otevírací doba po-pá. 9-14 hod (po tel. domluvě i později). Pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat heslo, které Vám sdělíme e-mailem.

Mohu získat poštovné, balné a platbu dobírkou zdarma?

  • Ano, protože máme radost z velké objednávky, přispíváme Vám poštovným i platbou za dobírku na objednávky podle její výše. 
  • Poštovné a balné i platbu dobírkou* zdarma získáte u objednávky od 2000 Kč v rámci ČR/od 100 EUR na Slovensko.
  • Jako velkoobchodník získáváte dopravu u některých dopravců zdarma od 3000 Kč po ČR/od 150 EUR na Slovensko.

* Platba dobírkou (kromě osobního převzetí v našem skladu) není v letních měsících možná, obnovíme ji opět na podzim. (Chceme, aby žádná čokoláda necestovala v létě zbytečně. Děkujeme za pochopení.)

Kdy dorazí můj balíček?

  • Odpověď na tuto otázku je trochu rozsáhlejší, proto ji najdete v samostatném článku zde.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení