Nejčastější dotazy

Lze zboží vrátit nebo reklamovat?

  • Ano, bez udání důvodu máte možnost zboží vrátit, a to do 14 dnů od jeho převzetí. Zboží musí být nepoškozené a nerozbalené.
  • Není něco v pořádku? Uděláme vše, aby se situace vyřešila k vaší spokojenosti. 
  • Jak při vrácení zboží či při reklamaci postupovat se dočtete zde.

Jak uplatním slevový kupón?

  • Po objednání si přejděte do nákupního košíku a hned v 1. kroku opište heslo ze slevového kupónu do políčka pro "Slevy a doplňky" 
  • Pole "Slevy a doplňky" se nachází hned pod seznamem zboží ve vašem košíku v kroku č. 1 Nákupní košík.
  • Po opsání hesla potvrďte zmáčknutím tlačítka "Přidat."

Mohu získat slevu na nákup?

  • ano, můžete. Pořádáme slevové akce. Tyto slevy nepropásnete, když se přihlásíte k odběru našeho newsletteru. V něm se dozvíte nejen zajímavosti ze světa čokolád, ale také o možnosti slev (nejčastěji formou zveřejnění časově omezeného slevového kódu).
  • Pokud si chcete pohlídat, jestli bude zlevněno konkrétní zboží, můžete zaúkolovat hlídacího psa, dostupného ikonou z každého produktu. Hlídací pes vám na požádání zašle e-mail, pokud zboží bude v akci nebo cena klesne pod vámi zvolenou výši (můžete zakliknout oba parametry).
  • Pokud jste firemní zákazník, můžete využít náš velkoobchod.

 Mohu si zboží vyzvednout osobně?

  • ano, pro zboží si můžete přijet do našeho skladu v Praze - Horních Počernicích.
  • V tomto případě zadejte v košíku ve způsobu dopravy možnost "Osobní odběr".
  • Vyčkejte na příchod e-mailu, abyste se ujistili, že je pro vás balíček připraven a získali heslo pro jeho vyzvednutí.
  • Kontakt na náš sklad je: ELMS service s.r.o., Budova B6, Ve žlíbku 1800/77, Praha 9 - Horní Počernice. Telefon: 724 546 526 (zákaznicka podpora skladu), otevírací doba po-pá. 9-14 hod (po tel. domluvě i později). Pro vyzvednutí zásilky budete potřebovat heslo, které Vám sdělíme e-mailem.

Mohu získat poštovné, balné a platbu dobírkou zdarma?

  • Ano, protože máme radost z velké objednávky, přispíváme Vám poštovným i platbou za dobírku na objednávky podle její výše. 
  • Poštovné a balné i platbu dobírkou* zdarma získáte u objednávky od 2000 Kč v rámci ČR/od 100 EUR na Slovensko.
  • Jako velkoobchodník získáváte dopravu u některých dopravců zdarma od 3000 Kč po ČR/od 150 EUR na Slovensko.

* Platba dobírkou (kromě osobního převzetí v našem skladu) není v letních měsících možná, obnovíme ji opět na podzim. (Chceme, aby žádná čokoláda necestovala v létě zbytečně. Děkujeme za pochopení.)

Kdy dorazí můj balíček?

  • Odpověď na tuto otázku je trochu rozsáhlejší, proto ji najdete v samostatném článku zde.