Kdy dorazí můj balíček

Připravili jsme pro vás jednoduchý přehled, abyste se rychle zorientovali v tom, kdy můžete váš balíček očekávat. Nejdříve objasníme některé skutečnosti ovlivňující délku expedice (přípravu vaší zásilky pro předání dopravci):

Jak ovlivní dobu dodání způsob platby a čas objednání?

  • Při platbě dobírkou odesíláme zboží následující pracovní den po obdržení objednávky. Toto platí pro objednávky provedené do cca 16 hod. Pozdější objednávky se zpravidla vyřizují až další pracovní den.
  • Při platbě převodem je objednávka ze skladu vypravena následující pracovní den po připsání platby na náš účet. Obvykle tedy cca za 3 pracovní dny po objednání (pokud platbu posíláte z FIO banky, je převod uskutečněn ihned.)
  • Pokud jste zvolili expresní dodání po Praze (Messenger - dodání do 2 hodin po expedici), přijde váš balíček za několik hodin, pokud jste objednávku provedli do 12 hodin a doprovodili ji sms upozorněním naší podpoře na tel.774 335 331.

Může se stát, že zboží nebude skladem?

  • všechno zboží v e-shopu, které jde vložit do košíku, je skladem a můžeme Vám ho odeslat už následující pracovní den po obdržení Vaší objednávky.
  • zboží, které není skladem, nelze v e-shopu zakoupit (chybí u něj čudlík na vložení zboží do košíku.) Na dotaz Vám sdělíme, kdy bude naskladněno.

Ze zákulisí: protože fungujeme jako výhradní distributor většiny nabízených značek pro území Čech, Moravy, Slezska a Slovenska, tak udržujeme poměrně velké skladové zásoby. Pokud některé zboží zrovna není skladem, tak s největší pravděpodobností je už doobjednáno u výrobce nebo je dokonce na cestě do našeho skladu. Můžete si také naskladnění zboží pohlídat pomocí Hlídacího psa.

Měl už vám balíček dorazit? Jste nedočkaví?

  • Pokud máte pocit, že už tu balíček měl být, vyčkejte ještě jeden den. Někdy se stává, že kurýr přijede dříve a při nezastižení se lhůta prodlouží o jeden den.
  • Pokud je to ale více než 2 dny, kdy vám měl balíček dorazit, kontaktujte nás e-mailem cokobanka@cokobanka.cz nebo telefonicky na 774 335 331, pomůžeme vám zjistit více.
  • Cestu balíčku také můžete sledovat podle sledovacího kódu zásilky na stránkách dopravce. Sledovací kód zásilky zasílá dopravce v sms.

O našich dopravcích

Zasilkovna_logo_inverzni_WEB_nove
  • Sledovat zásilku můžete zde.
  • Zásilku doručuje standardně do 1-3 dnů v ČR i na Slovensko.
  • Telefon:+420 216 216 516
General Logistics Systems
  • sledovat zásilku můžete zde.
  • Zásilku doručuje standardně následující pracovní den od odeslání v ČR/24-48 hodin v Evropě
  • Telefon:+420 567 771 111
CPlogo-vector.svg
  • Sledovat zásilku můžete zde.
  • Zásilku doručuje standardně do 1-3 dnů v ČR i na Slovensko.
  • Telefonní číslo: +420 840 111 244
Kurýrní služba MESSENGER po ČR
  • Sledovat zásilku můžete zde.
  • Zásilku doručuje standardně následující den po expedici.
  • Telefonní číslo: +420 220 400 000

Kurýrní služba MESSENGER po ČR

epxresní doručení po Praze

  • Sledovat zásilku můžete zde.
  • Expresní doručení po Praze trvá doručuje standardně do 2 hodin od expedice. 
  • Telefonní číslo: +420 220 400 000