Vánoce řádí :-). Poslední šance na doručení do Vánoc! Objednávejte nejpozději v pondělí 16. 12.

Kdy dorazí můj balíček

Připravili jsme pro vás jednoduchý přehled, abyste se rychle zorientovali v tom, kdy můžete váš balíček očekávat. Nejdříve objasníme některé skutečnosti ovlivňující délku expedice (přípravu vaší zásilky pro předání dopravci):

Jak ovlivní dobu dodání způsob platby a čas objednání?

  • Při platbě kartou nebo dobírkou odesíláme zboží následující pracovní den po obdržení objednávky. Toto platí pro objednávky provedené do cca 16 hod. Pozdější objednávky se zpravidla vyřizují až další pracovní den.
  • Při platbě převodem je objednávka ze skladu vypravena následující pracovní den po připsání platby na náš účet. Obvykle tedy cca za 3 pracovní dny po objednání (pokud platbu posíláte z FIO banky, je převod uskutečněn ihned.)
  • Pokud jste zvolili expresní dodání po Praze (Messenger - dodání do 2 hodin po expedici), přijde váš balíček za několik hodin, pokud jste objednávku provedli do 12 hodin a doprovodili ji sms upozorněním naší podpoře na tel.774 335 331.

Může se stát, že zboží nebude skladem?

  • všechno zboží v e-shopu, které jde vložit do košíku, je skladem a můžeme Vám ho odeslat už následující pracovní den po obdržení Vaší objednávky.
  • zboží, které není skladem, nelze v e-shopu zakoupit (chybí u něj čudlík na vložení zboží do košíku.) Po rozkliknutí  detailu produktu si můžete zadat, aby vám hlídací pes dal vědět na zvolený e-mail, kdy bude zboží na skladě. Popř. se zeptejte naší podpory.

Ze zákulisí: protože fungujeme jako výhradní distributor většiny nabízených značek pro území Čech, Moravy, Slezska a Slovenska, tak udržujeme poměrně velké skladové zásoby. Pokud některé zboží zrovna není skladem, tak s největší pravděpodobností je už doobjednáno u výrobce nebo je dokonce na cestě do našeho skladu. Můžete si také naskladnění zboží pohlídat pomocí Hlídacího psa.

Měl už vám balíček dorazit? Jste nedočkaví?

  • Pokud máte pocit, že už tu balíček měl být, vyčkejte ještě jeden den. Někdy se stává, že kurýr přijede dříve a při nezastižení se lhůta prodlouží o jeden den.
  • Pokud je to ale více než 2 dny, kdy vám měl balíček dorazit, kontaktujte nás e-mailem cokobanka@cokobanka.cz nebo telefonicky na 774 335 331, pomůžeme vám zjistit více.
  • Cestu balíčku také můžete sledovat podle sledovacího kódu zásilky na stránkách dopravce. Sledovací kód zásilky zasílá dopravce v sms.

O našich dopravcích

Zasilkovna_logo_inverzni_WEB_nove
  • Sledovat zásilku můžete zde.
  • Zásilku doručuje standardně do 1-3 dnů v ČR i na Slovensko.
  • Telefon:+420 216 216 516
General Logistics Systems
  • sledovat zásilku můžete zde.
  • Zásilku doručuje standardně následující pracovní den od odeslání v ČR/24-48 hodin v Evropě
  • Telefon:+420 567 771 111
CPlogo-vector.svg
  • Sledovat zásilku můžete zde.
  • Zásilku doručuje standardně do 1-3 dnů v ČR i na Slovensko.
  • Telefonní číslo: +420 840 111 244
Kurýrní služba MESSENGER po ČR
  • Sledovat zásilku můžete zde.
  • Zásilku doručuje standardně následující den po expedici.
  • Telefonní číslo: +420 220 400 000

Kurýrní služba MESSENGER po ČR

epxresní doručení po Praze

  • Sledovat zásilku můžete zde.
  • Expresní doručení po Praze trvá doručuje standardně do 2 hodin od expedice. 
  • Telefonní číslo: +420 220 400 000