Nejčastější otázky

Lze zboží vrátit nebo reklamovat?

  • Ano, bez udání důvodu máte možnost zboží vrátit, a to do 14 dnů od jeho převzetí. Zboží musí být nepoškozené a nerozbalené.
  • Není něco v pořádku? Uděláme vše, aby se situace vyřešila k vaší spokojenosti. 
  • Jak při vrácení zboží či při reklamaci postupovat se dočtete zde.

Jak uplatním slevový kupón?

  • Po objednání si přejděte do nákupního košíku a hned v 1. kroku opište heslo ze slevového kupónu do políčka pro "Slevy a doplňky" 
  • Pole "Slevy a doplňky" se nachází hned pod seznamem zboží ve vašem košíku v kroku 1 Nákupní košík.
  • Po opsání hesla potvrďte zmáčknutím tlačítka "Přidat."

Mohu získat slevu na nákup?

  • ano, můžete. Pravidelně pořádáme slevové akce ...věrnostní akce?
  • Pokud jste firemní zákazník, můžete využít náš velkoobchod.

 Mohu si zboží vyzvednout osobně?

  • ano, pro zboží si můžete přijet do našeho skladu v Praze - Horních Počernicích.
  • Kontakt na náš sklad je: ELMS service s.r.o., Budova B6, Ve žlíbku 1800/77, Praha 9 - Horní Počernice. Telefon: 724 546 526 (Slávek Železnov) nebo 723 166 601 (Dominik Formánek), otevírací doba po-pá. 9-14 hod (po tel. domluvě i později).
  • V tomto případě zadejte v košíku ve způsobu dopravy možnost "Osobní odběr".
  • Ve skladu si pak zboží vyzvednete na základě hesla, které Vám sdělíme e-mailem.

Mohu získat poštovné, balné a platbu dobírkou zdarma?

  • Ano, protože máme radost z velké objednávky, přispíváme Vám poštovným i platbou za dobírku na objednávky podle její výše. 
  • Poštovné a balné i platbu dobírkou zdarma získáte u objednávky od 2000 Kč v rámci ČR/od 100 EUR na Slovensko.
  • Jako velkoobchodník získáváte dopravu u některých dopravců zdarma od 3000 Kč po ČR/od 150 EUR na Slovensko.

Kdy dorazí můj balíček?

  • Odpověď na tuto otázku je trochu rozsáhlejší, proto ji najdete v samostatném článku zde.